Prezesa Zarządu TIBRO-JV Sp. z o.o.
w kwestii składania skarg i wniosków.
(wyciąg z procedury ZSZ PZ.09 – Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków)
1. Zasady ogólne.
* Skarga lub wniosek powinien być przygotowany starannie i dotyczyć konkretnej kwestii oraz wysłany na wskazany adres mailowy.
– Treść skarg i wniosków powinna dotyczyć, na przykład następujących kwestii:
– Nieporozumienia ze współpracownikami,
– Problem dyskryminacji,
– Problem mobbingu,
* Osobistych problemów pracownika mających wpływ na jego pracę
* Wymienione przykłady nie ograniczają w żaden sposób tematyki, na którą pracownik w tej formie pragnie zwrócić uwagę Zarządu.
* Wszystkie skargi, jakie wpłyną do Zarządu drogą mailową będą przechowywane w formie elektronicznej na serwerze firmy.
2. Sposób składania skarg i wniosków.
Skargę lub wniosek należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres: etyka@tibrojv.com.pl. Informacje przekazane drogą elektroniczną są odbierane przez Prezesa Zarządu, a dane osoby zgłaszającej pozostają jedynie do wiadomości odbiorcy zapewniając bezpieczeństwo zgłaszającemu przed jakimikolwiek działaniami odwetowymi. Prawo do składania skarg i wniosków przysługuje wszystkim pracownikom firmy.
3. Rozpatrywanie.
Skarga lub wniosek będzie rozpatrywany przez Prezesa Zarządu lub jeśli zajdzie taka potrzeba wspólnie z Przedstawicielem Załogi lub kierownikiem Działu. Skarga powinna być rozpatrzona bez zwłoki, a jeśli konieczne są uzgodnienia lub przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, powinna być załatwiona w terminie:
* jednego miesiąca od daty wpłynięcia lub dwóch miesięcy od wszczęcia postępowania wyjaśniającego, jeśli sprawa jest szczególnie skomplikowana.
Odpowiedź zostanie udzielona w formie elektronicznej, a działania będące jej efektem zostaną opublikowane w formie pisemnej na tablicy ogłoszeń Działu za zgodą pracownika zgłaszającego skargę lub wniosek.
Prezes Zarządu,
Witold Ziółkowski