TIBRO J.V.
Sp. z o.o.

Informacja

Prezesa Zarządu TIBRO-JV Sp. z o.o.

w kwestii składania skarg i wniosków.

(wyciąg z procedury ZSZ PZ.09 – Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków)

1.    Zasady ogólne.

* Skarga lub wniosek powinien być przygotowany starannie i dotyczyć konkretnej kwestii oraz wysłany na wskazany adres mailowy.

  Treść skarg i wniosków powinna dotyczyć, na przykład następujących kwestii:
  Nieporozumienia ze współpracownikami,
  Problem dyskryminacji,
  Problem mobbingu, 

  Nietolerancji, 

* Osobistych problemów pracownika mających wpływ na jego pracę
* Wymienione przykłady nie ograniczają w żaden sposób tematyki, na którą pracownik w tej formie pragnie zwrócić uwagę Zarządu.

* Wszystkie skargi, jakie wpłyną do Zarządu drogą mailową będą przechowywane w formie elektronicznej na serwerze firmy.

2.    Sposób składania skarg i wniosków.

Skargę lub wniosek należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres: etyka@tibrojv.com.pl. Informacje przekazane drogą elektroniczną są odbierane przez Prezesa Zarządu, a dane osoby zgłaszającej pozostają jedynie do wiadomości odbiorcy zapewniając bezpieczeństwo zgłaszającemu przed jakimikolwiek działaniami odwetowymi. Prawo do składania skarg i wniosków przysługuje wszystkim pracownikom firmy.

3.    Rozpatrywanie. 

Skarga lub wniosek będzie rozpatrywany przez Prezesa Zarządu lub jeśli zajdzie taka potrzeba wspólnie z Przedstawicielem Załogi lub kierownikiem Działu. Skarga powinna być rozpatrzona bez zwłoki, a jeśli konieczne są uzgodnienia lub przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, powinna być załatwiona w terminie:

* jednego miesiąca od daty wpłynięcia lub dwóch miesięcy od wszczęcia postępowania wyjaśniającego, jeśli sprawa jest szczególnie skomplikowana.

Odpowiedź zostanie udzielona w formie elektronicznej, a działania będące jej efektem zostaną opublikowane w formie pisemnej na tablicy ogłoszeń Działu za zgodą pracownika zgłaszającego skargę lub wniosek.

Prezes Zarządu,
Witold Ziółkowski

Składanie wnioskóW lub Skarg